we all carry these things inside that no one else can see
they hold us down like anchors they drown us out at sea

26. huhtikuuta 2013

The world is yours

Olen tunnetusti tekniikan ihmelapsi !
Pieni ikuisuus viime postauksesta! Yli kuukausi! Mitämitämitä. Tässä välissä ehtinyt mennä synttärit ja olen nyt 17. Hurjaa, vuoden päästä 18. Vielä hurjempaa. Kohta tulee jo ikäkriisi ja tunnen oloni niin vanhaksi. Anteeksi lumiset kuvat, täällä ei ole enää lainkaan lunta ja se on ihanaa! Kesä lähestyy! Olen bongaillut Riikan kanssa julkkiksia. Jorma Uotinen Matkuksessa selostamassa muotinäytöstä ja Jukka Rasila Raxissa syömässä. Sain kanssa kesätöitä, mahtavaa. Olen nyt iloinen. Mopoilukausi avattu kuten myös jäätelökausi. Ja mä voin jo haistaa kesän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

make me smile!♥