we all carry these things inside that no one else can see
they hold us down like anchors they drown us out at sea

26. elokuuta 2013

I'm weird 'cause I hate goodbyes

kaikenlaisia ajatuksia sinkoilee mun päässä
ne heittää kuperkeikkaa yhä uudestaan ja uudestaan
toiset tulee ulos, toiset jää
toiset unohtaa, toiset muistaa
päivän valon kohdatessa oon kuin itse aurinko
yhtä hymyä ja naurua
kaikki hyvin, paremmin ei voisi mennä
niin se onkin, aika usein
mutta illan hämärtyessä mä mietin synkkää pimeyttä
joka tahtoisi kietoa syliinsä ja viedä mukanaan
suureen synkkyyksien valtamereen
solmia jalkaani ankkurin ja upottaa mut pohjaan saakka

ps. hyvää 2-vuotissyntymäpäivää blogi! (joskus tässä kuussa se oli) hurjaa ajatella että tänne samaan osoitteeseen noin kauan olen kirjoitellut. vaikka vanhat postaukset olen aika monet poistanut niin se sama tyttö täällä kuitenkin on, blogin mukana kuitenkin kasvanut ihmisenä huimasti. en malta odottaa mitä tästä blogista tulee kun se saavuttaa murrosiän (8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

make me smile!♥