we all carry these things inside that no one else can see
they hold us down like anchors they drown us out at sea

2. syyskuuta 2014

Sydämeni jäi Lontooseen

Minun ulkomaan matkailut rajoittuvat vain muutamiin risteilyihin Tukholmaan ja Tallinnaan sekä yhden kerran uskaltauduin seurakunnan järjestämälle reissulle Venäjälle. Siksipä tämä reissu tuntui todella isolta minulle. Minä en ollut tätä reissua aiemmin ollut edes lentokoneessa mikä lisäsi jännityksen määrä. Mä olin odottanut tätä innolla siitä lähtien kun kuulin, että lentoliput on jo varattu. Lontoo on niin iso kaupunki, että se oli minulla vain kaukaisissa haaveissa. Tiedättehän, sellaiset haaveet joita ei kuvittele omassa elämässään toteutuvan. 
DSC_0560
DSC_0157DSC_0041DSC_0072DSC_0107DSC_0068DSC_0426DSC_0377DSC_0344DSC_0321DSC_0472DSC_0488DSC_0512DSC_0509DSC_0426DSC_0508DSC_0373
DSC_0543DSC_0562
Meidän hotelli oli Ealing Common nimisellä alueella, joka näytti tosi mukavalta. Ekana kokonaisena päivänä käytiin illalla katsomassa Agatha Christien Mousetrap-näytelmä. Se oli aivan huikea! Ensin meinasi olla ongelmia ymmärtämisen kanssa mutta onneksi ainakin tärkeimmät asiat ymmärsi. Oon teatterissa aiemminkin käynyt, mutta tää kerta meni kyllä ihan ehdottomasti mun listan kärkeen!
Toisena päivänä kävimme King's Crossin asemalla ja kurkistettiin 9 3/4 laituria Tylypahkaan. Käytiinpä samana päivänä myös Picadilly Circuksella pyörähtämsässä sekä yhdessä mun uusista lempipaikoista, Camdenissa.♥ Pitkän kävelyn päätteksi käytiin istahtamassa Hyde Parkin nurmikolla. Siellä kyllä kelpaisi pitää piknikkiä pidemmänkin aikaa ja kuunnella Speaker's Cornerin puhujia. Meidän oli tarkoitus mennä myös kierros London Eyessa illalla kun kaikki valot olivat jo syttyneet valaisemaan pimentynyttä iltaa, mutta odotettiin liian kauan ja lipunmyynti oli ehtinyt jo mennyt kiinni. London Eye oli kuitenkin aivan mahtava koko sinertävässä valaistuksessaan.
Kolmantena päivänä tehtiin reissu Windsoriin katsomaan linnaa ja syötiin fish&chipsit. Päästiimpä myös samana päivänä London Eyen kyytiin ihastelemaan maisemia korkeuksista. Käytiin myös Oxford Streetillä pikapikaa.
Viimeisenä kokonaisena päivänä käytiin ihailemassa Tower Bridgeä. Se oli minun mielestä niin niin hieno! Sitten palasimme Oxford Streetille shoppailemaan ja käytiin  ihanaisella Carnaby Streetillä myöskin. Sieltä ostin elämäni ensimmäisen starbucksinkin. Nomnom. Loppurahoja tuhlattiin missäpä muuallakaan kuin Primarkissa. En ole mielestäni sellaista tuhlailijatyyppiä, mutta siellä olisi melkein tehnyt mieli ostaa kaikki ihanalta näyttävä vaate sillä ne olivat kaikki niin törkeän halpoja. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

make me smile!♥